piątek, 23 grudnia 2011

Pani Mikołajowa:))

YoYo:D


Dziś podejście drugie w konkursie u Matleeny. Tym razem wersja równiez artystyczna. Ale po usunięciu pewnych dodatków może być fajną alternatywą na święta:)) Zapraszam:))
I przedstawiam Panią Mikołajową:))







 Przepraszam, że tyle zdjęć ale po pierwsze chciałam oddać cały makijaż, a po drugie nie mogłam się zdecydować, które zdjęcia opublikować:) Mam nadzieję, że to nie dyskwalifikuje mojej pracy:)
Pozdrawiam!!


P.S
Czego sobie życzycie na Święta? Tego i ja Wam życzę!
Mnóstwa pyszności na stole, dobroci i miłości i wielu niespodzianek pod choinką
!
                     Wszyystkim życzę wesołych i pogodnych świąt!!  To moje pierwsze święta z Wami i mam nadzieję, nie ostatnie :)


xoxo
19Shiny89


6 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł na makijaż :D
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba makijaze sa mega - masz talent Dziewczyno :)wlasnie tez biore udzial wtym konkursie ale przy Tobie to raczej marne szanse;)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja kocham kociaki odkąd pamiętam i od zawsze chciałam mieć kota :) psa też przez chwilę chciałam, ale tylko owczarek niemiecki wchodził w grę ;) na szczęście zaczęłam spotykać się z S. i u Niegow domu był pies - golden. Dzięki Bogu! Wybiłam sobie psa z głowy i wiem, że nigdy w życiu nie zgodzę się na psa, S. na szczęście się ze mną zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do udzialu w konkursie na moim blogu
    http://samanita-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super i gratuluję wygranej :)
    Czy to nie ta sama modelka, którą malowałaś do mojego konkursu ?? Jest przepiękna i te włosy .... przyjadę i ukradnę jej :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.