sobota, 17 grudnia 2011

TAG: 5 Noworocznych Kosmetycznych Postanowień

Hejjj:)


Dziś mała odskocznia od "codzienności".

TAG:5 Noworocznych Kosmetycznych Postanowień
Zasady:

1. Piszcie kto was oTAGował.
2. Wymieniacie 5 postanowień noworocznych dotyczących kosmetyków.
3. Nominujcie 5 kolejnych bloggerek i dajcie im znać.





Więc...
ad1. Zostałam oTAGowana prze Mili :) Dziękuje, że o mnie pomyślałaś. Tym bardziej, że jestem jeszcze "świeżą blogerką":D


ad.2 


1. Priorytet - SCHUDNĄĆ... to jest to co boli najbardziej. Muszę wziąć się za siebie i zrzucić parę nadprogramowych kg:D
2. Sleek- zostałam opętana... Poluję na paletki, ale oprócz tego marzą mi się jeszcze pout paint ze sleeka. Ale myślę, że to ogarnę jeszcze przed końcem roku:)
3. Nie wiem czy zaliczy się to do kosmetycznych postanowień, ale muszę zebrać się w sobie i iść wreszcie na upragniony kurs Art Visage i stylizacji. W nowym roku na bank Go zrobię:)
4. Być systematyczniejsza. Miałam okres gdzie postanowiłam zużyć raz na zawsze balsamy, które stoją sobie na półeczce. Udawało mi się dzięki mężowi ( połączenie przyjemnego z pożytecznym- wieczorny masaż) Niestety zaprzestaliśmy tej praktyki - sama nie wiem why?!:)
5. Przede wszystkim dać odetchnąć mojemu już bardzo nadwyrężonemu portfelowi. Tak - ma to duużo wspólnego z kosmetykami:) no i może uda mi się posprzedawać albo powymieniać za kosmetyki, których nie używam. W końcu ich dni będa policzone jak się nie ogarnę - termin przydatności :D


Nominuję:
1. Viollet
2.  
3.Eowina1818 
4.Cleo80 
5.Ferrou

Oraz oczywiście wszystkie inne blogerki. które mają ochotę ten TAG zrobić :) 

Mam nadzieje, że wytrwam. Wam również tego życzę i 3mam mocno kciuki za Was jak i za siebie:)

xoxo
19Shiny89 

6 komentarzy:

  1. Polecam się na przyszłość ;) każda z nas jakoś musi zacząć a pamiętam jakie to miłe zostać otagowaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozostaje życzyć powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tag, odpowiem na pewno :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. sory za opuźnienia

    ale już obsrwuje
    miałam problem z netem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.