niedziela, 8 stycznia 2012

1. Makijaż: Gorączka sobotniej nocy

Witam, witam...


Dziś przedstawiam drugą propozycje stylizacji karnawałowej:) Jest to stylizacja i makijaż inspirowany filmem "Gorączka sobotniej nocy" Oczywiście, że makijaż powstał na konkurs:P.

Dlaczego tak kolorowo? Ponieważ w filmie moją uwagę zwróciła kolorowa podłoga, na której Travolta wyginał śmiało ciało:D
Niby banalne porównanie ale tak jakoś przyszło mi na myśl:D Dziś niestety bez tutorialu ponieważ nie nagrałam żadnych materiałów do montażu. Obiecuję jednak, że 3 propozycja będzie napewno z tutorialem. Na swoją kolej do opublikowania czekają inne prace karnawałowe także zostańcie ze mną.
Zapraszam na mały pokaz:)




Zapraszam


I co sądzicie?


P.S zapraszam do głosowania i zostawiania wypowiedzi pod moim wątkiem na wizażu. Będę wdzięczna za każdy głos:)




Edit: Qrcze nie przypuszczałam, że jakakolwiek z moich prac znajdzie się na głownej str jakiejkolwiek witryny związanej z makijażem... 
Jestem w szoku:D


xoxo
19Shiny89

4 komentarze:

  1. heh fajny filmik :)) ciekawy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no moja gorączka nie umywa się do Twojej. Rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana moją gorączkę pokażę jeszcze w tym tygodniu. Z pewnością nie jest to mój "pokazowy" makijaż. I foty też wyszły mi kiepsko, no ale zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, ja starałam się chociaż dostosować do zadanego tematu.A nie wszystkie prace są wg. mnie na temat.
    Trudno :) Jeszcze mnóstwo konkursów przed nami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.