poniedziałek, 30 stycznia 2012

3. Makijaż: Manhattan:)

Pomimo ogromnej konkurencji i talentów nie do przebicia, postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie Manhattanu. Otóż... długo zastanawiałam się jak może wyglądać nowoczesna dziewczyna przechadzająca się Piątą Aleją na Manhattanie. Opcji jest dosyć sporo. Ja wybrałam tą najbardziej... może nie banalną ale taką, która po paru modyfikacjach może stać się idealną alternatywą na wieczór. Mowa o makijażu dziennym:) Czarna kreska i sztuczne rzęsy - to dodatki, dzięki, którym łatwo przerobić dziennego zwyklaka w elegancki look na wieczorną kolację. Klasyczny makijaż:) 
Niestety chociaż nie wiem jak bym sie starała aparat zjadł troszkę kolory:(
Modelka, znów Ewka:))


Tak prezentuje się pierwsza propozycja:










W kolejnej propozycji postawiłam na kolor. Nowoczesna dziewczyna z ekskluzywnej dzielnicy Nowego Yorku kojarzy mi się z osobą odważną, która stawia na oryginalność, ale przede wszystkim kobiecość.
Makijaż, który wykonałam jest makijażem, który doskonale sprawdzi się na różnego rodzaju przyjęciach, bankietach:) Druga modelka, która się poświęciła:P Magda:)

















i co sadzicie?
Nowoczesna dziewczyna z Manhattanu pokazała by się w takich makijażach?:)

xoxo
19Shiny89

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. aktualizowałam posta:P wiem opublikowałam sam tytuł^^

      Usuń
  2. pierszy super:)) powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. hiehie:) no tak:D

    jestem pod wrqażeniem pierwszego makijażu, zdecydowanie dla dziewczyny z manhatanu:D
    Drugi też jest dolidnie wykonany ale jakoś mi mniej pasuje do tematyki konkursu:) w każdym razie powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie co do drugiego też nie jestem zbytnio przekonana:P ale coo tam:D

      Usuń
  4. Super kochana :) I moja ulubiona modelka w pierwszym makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no tak modelka pewnie nie raz sie jeszcze przewinie na tym blogu:D hah pomyśleć, że kiedyś nienawidziła zdjęć jak się jej robiło:P
      A teraz sama sobie cyka xD

      Usuń
  5. tak tak, pierwszy - jak najbardziej za!
    drugi? - hm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiem, że drugi nie trafny:P ale z pierwszego jestem zadowolona:D

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.