wtorek, 10 stycznia 2012

Nagrody + co nie co o paletach Coastal Scents


Witam,

Dziś przybywam pochwalić się... a co!:P
Swego czasu lale3ka , "Ta Agnieszka":P zorganizowała na swoim facebooku konkurs. Temat to "bajka".
Akurat na ten czas miałam w planach zrobić stylizację na królową śniegu. Konkurs spadł mi z nieba:)
Chciałam jakoś przywołać śnieg, ale niestety się nie udało. Może to i dobrze:)
Nie przedłużając tak prezentują się cuda, które otrzymałam za zajęcie 2 miejsca:





Stylizacja i makijaż mojego autorstwa:)


Filmik:



 Co sądzicie?


Zmieniając temat. Jakiś czas temu dokładnie to w Black Friday na stronie Coastal Scents była wyprzedaż. Wszystko 50% taniej. Skuszona taką zniżką postanowiłam zamówić sobie kilka palet. Dokładniej 4:) Oto one:







 Warm Palette jak widać na obrazku obok jest to paleta z kolorami w większości matowymi, znajdziemy również parę metalicznych. Cienie są bardzo dobrze na pigmentowane. Ładnie się ze sobą łączą poprzez roztarcie. Długo utrzymują się na powiekach. Nie rolują i nie ścierają. Znajdziemy w niej kolory idealnie nadające się do zwykłego dziennego makijażu oraz do wieczorowego typu smoky eyes.




Cena bez zniżki: $24.95






















88 Original Palette jest to paleta, która posiada w całości matowe cienie.Znajdziemy w niej soczyste kolory, którymi można wyczarować niezwykłe kombinacje. Cienie są bardzo dobrze na pigmentowane. Ładnie się ze sobą łączą poprzez roztarcie. Długo utrzymują się na powiekach. Nie rolują i nie ścierają. Posłuży do wykonania kolorowych dziennych makijaży, bądź ciekawych kompozycji na wieczór.




   Cena bez zniżki: $18.95                      

                                                                 










Metal Mania Palette jak sama nazwa wskazuję składa się z metalicznych cieni. Jak widać na zdjęciu obok nie znajdziemy w niej soczystych kolorów. Większość wpada w brąz, miedź. Sama nie wiem jak określić te kolory.  W sumie nazwa mówi sama za siebie. Nawiązuje ona i do konsystencji cieni, i do kolorystyki. Tak jak w poprzednich na pigmentowanie i trwałość bez zarzutu. 





Cena bez zniżki: $24.95







 
88 Ultra Shimmer Palette. Mój faworyt bez dwóch zdań. Cienie są tak jak nazwa wskazuje połyskujące. Bardzo bogata kolorystyka.  Znów się powtórzę jeśli chodzi o trwałość i na pigmentowanie - bez zarzutu.  Zdjęcia niestety nie oddają 100% kolorystyki. Jeśli chodzi o tą paletę to użyłam jej do wykonania dwóch makijaży z poprzednich notek. Smoky eye w zieleni i fiolecie.



Cena bez zniżki: $19.95                                                                       


Jedyne co mnie nie tyle rozczarowało co zaskoczyło to może nie wielkość palety, a wielkość samych cieni. Na zdjęciach i ogólnie podczas recenzji na YT palety wyglądają na większe. No cóż... to samo złudzenie co przy palecie 120 cieni. Ale szczerze powiedziawszy nawet dobrze. Nie będę ich męczyć w nieskończoność. W sumie moja 120stka już ledwo zipie:) 
Miałam zakupić jeszcze Mirage Palette, ale znacznie podbijała koszty wysyłki więc zrezygnowałam:)
 
A może, któraś z Was posiada jedną z palet  Coastal Scents. Albo wszystkie?:)
Może też skusiły Was promocje?
Dajcie znać czy wgl takie notki są pomocne.
I wybaczcie za długość ale chciałam wyczerpać temat:P
Jak znam życie i tak o czymś zapomniałam:)


W chwili obecnej też są jakieś upusty na nie.

xoxo
19Shiny89

2 komentarze:

  1. Ten lakier Virtual jest świetny :) A palety... nieźle, ciekawe czy będziesz w stanie je zużyć :D Gratuluję wygranej w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa na tą metalmanię już od dawna mam chrapkę !!!!Przyjadę i ukradnę . W końcu adres mam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.