wtorek, 17 stycznia 2012

Nagrody po raz kolejny:P

Witam,


Wreszcie doczekałam się paczuszek. Przedstawiam nagrody jakie otrzymałam:




Pierwsza paczuszka.

Nagrody za 1 miejsce w konkursie u kosmetozakuhopoliki.
Temat to "Muzyka". Miałam nie brać w Nim udziału ale coś mnie tchnęło:D
Zobaczyłam pracę Agi i mnie olśniło:D
Moją inspiracją był hip hop:











Filmik:

 


A tak prezentują się nagrody:






Kolejny konkurs w jakim postanowiłam wziąć udział był konkurs u Matleeny.
Tematem był makijaż świąteczny. 
Moją inspiracją były właśnie święta i to co się z nimi bezpośrednio łączy czyli:
Mikołaj, choinka i prezenty.

Moją pracę możecie znaleźć pod  >>>TYM<<< linkiem.

A tak prezentują się nagrody:




I moje PYTANIE:
Mam kilka produktów, które mogę zrecenzować i zrobić swatche np
Kredki NYX - wszystkie odcienie
Cienie sypkie z inglota i wiele wiele innych. Wiem, że jest masa recenzji szczotki taangle teezer albo słynnego różowego jajeczka. Ale może chciałybyście poznać moje zdanie na temat tych produktów?
Nie wiem czy pisać takie notki bo recenzja palet coastal niestety nie spotkała się z wielkim zainteresowaniem:/:P
Dajcie znać w komentarzach:) Będę baaardzo wdzięczna:) 
I taka mała prośba. Jeżeli możecie oddajcie głosik:P


i jeszcze tu:
 
Ranking tygodniowy:
Sabina Bryła


Noo i będę również dozgonnie wdzięczna za każde polecenie mojego bloga:) 



xoxo
19Shiny89



4 komentarze:

  1. Matko :) cudna i oryginalna sesja w stylu hip hop:) cieszę się że wygrałas. Wydaje mi się że zasłużyłaś;)
    a konkurs u matleeny widziałam- Pani mikołajowa była śliczna, bardzo świąteczny, oryginalny i przyjemny dla oka makijaz:)
    ja w sumie z recenzji często korzystam.. więc możesz pisać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) postaram sie wziąć za recenzje. Czekam na jeszcze dwie nagrody. Z jednej ciesze sie najbardziej bo jest to jajuszko różowe:D Mam już jedno. Używam ok pol roku wiec z czystym sumieniem bd mogla napisać co nie co:))

      Usuń
  2. suuuper nagrody gratuluje:)zreszta zasluzone wygrane:) co do recenzji - pisz ja z checia bede czytac!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie:) zawsze to "ktoś" dzieki:**

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.