poniedziałek, 30 stycznia 2012

4. Makijaż: Pin Up^^ wersja klasyczna:)

Witam, witam i zdrówko pytam:)


Ojjj widze, że recenzję w moim wydaniu nie przypasowują Wam... Nieee dobrze:) Yhh może z czasem się do mnie przekonacie?:)
Dziś makijaż...
Postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie na portalu polki.pl >>KLIK<<
Link do MOJEJ pracy:)
Twarz pod me pędzle oddała Kochana Ewka:)
Wiem, że źle zrobiłam nawalając tyle zdjęć. Ale chciałam pokazać makijaż i "stylizacje" z każdej strony:)
zamieszczę zdjęcia w większej wersji, żeby było coś widać:)
I jak? Jest Pin Up?:D






















































xoxo
19Shiny89

1 komentarz:

  1. Pięknie:))
    Pierwsze i drugie zdjęcie najlepsze:) wprowadza w klimat tamtych lat:)
    poza tym fantastycznie wszystko połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.