czwartek, 12 stycznia 2012

2. Makijaż: Motyl ->> Prośba:)!!!

Powitać:D


Zwracam się do Was z uprzejmą prośbą o wsparcie:) 
Jeżeli macie facebooka kliknijcie w ten link "DayDream" i oddajcie głos na moją pracę:)
Będę bardzo wdzięczna:)

A tak się prezentuję, żebyście wiedziały na jaką prace głosować;P






Tak, wiem... przypomina ćmę, ale pierwotnie miał być  motyl:P


Z góry dziękuję za każdy głos:) 

Filmik jest załączony w zgłoszeniu, ale nie zaszkodzi jeszcze raz dodac:D



xoxo
19Shiny89



9 komentarzy:

  1. super praca sama ma zamiar wziac udzial w tym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż!!! Cudowny! Już głosuję :D Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zagłosowałaś? Miło i dziękuję!:*

      Usuń
  3. Wspaniały! masz niesamowity talent!!!! na pewno zagłosuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa!:) Buziaki:*

      Usuń
  4. Ja tam widzę motyla :P Super już biegnę głosować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe:D
    jestem pod wrażeniem!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.