środa, 4 stycznia 2012

Tutorial:)

Witam, witam:)
Jak tam w nowym roku?


Kilka tygodni siedziałam nad montowaniem filmiku z tutorialem. Jak już skończyłam to pojawiały się problemy z przesłaniem na YT. Ogólnie makijaż powstała na potrzeby konkursu:D Jak zawsze:P Ale dziś wreszcie się udało. Tak więc nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić na mały seansik:) Jest to pierwsza propozycja:) Mam jeszcze dwie;) Tak więc śledźcie na bieżąco:D






Na zachętę wklejam jedno ze zdjęć, które jak każde inne wykonał mój mąż:) (ja tworze, On uwiecznia)



Tutorial jak powstawał powyższy look:))


zapraszam do komentowania

xoxo

19Shiny89






5 komentarzy:

  1. super makijaż - juz pedze ogladac tutorial:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sabinko jestes niesamowita!!!!! Makijaz ten jak i wczesniejsze ktore widzialam rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.