środa, 29 lutego 2012

"Kolekcja" Pędzli = zapowiedź

Witam, witam...


Widzę, że ostatni post się nie przyjął. No szkoda...


Może mój "zbiór" pędzli Was zaciekawi...






Notkę dodam jutro bądź po jutrze. Zdjęcia zrobiłam jakiś tydz temu dlatego uzupełnię jeszcze o pędzle Hakuro, które dostałam dwa dni temu. Recenzja tych pędzli pojawi sie po pewnym czasie użytkowania. Bo bez tego ciężko się wypowiedzieć:)

W kolejnej notce recenzja pędzli:
*Lancrone
*Sigma
*Essence Of Beauty
*Look By Bipa
*Ebelin
*Sephora
*Inglot




xoxo
19Shiny89

1 komentarz:

  1. spora kolekcja widze :) ja mam wiekszosc z Sigmy oraz Real Techniques :) Ciekawa jestem jakie sa twoje ulubione.
    pozdrawiam

    P.S. Zapraszam na bizuteryjne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.