wtorek, 14 lutego 2012

Małe co nie co:)

Hejloł:)


Widzę, że blog coś zanika^^
Mam do Was pytanko... Czyy chciałybyście zobaczyć moją kolekcję pędzli i jakąś recenzję?:D
 Dajcie znać:)


A dziś bardziej notka z nowymi zdobyczami drogą kupna i wygrane.


Na pierwszy rzut nagrody z Rossnetu.
Już większość dziewcząt się chwaliła. I zapewne dostałam to samo ale cóż...











Nagroda, z której cieszę sie najjjbardziej... 

Ponieważ pierwszy raz udało mi się wygrać coś w rozdaniu. Na dodatek same perełki. Zresztą same oceńcie:)









I na koniec moje dzisiejsze zakupki:P Najbardziej jestem ciekawa tego podkładu z Rimmela. Naczytałam się tyyle pozytywnych opinii, że musiałam zakupić:D











To ja czekam na Wasze odpowiedzi na pytanie poowyżej:)






xoxo

19Shiny89

3 komentarze:

  1. pewnie chce zobaczyc pedzle:) super nagrody i zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero teraz ten żelowy podkład kupiłaś? Trzeba było mnie o opinię zapytać :P Ale powiem Ci, że dla mnie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah ok na nast raz przed kupnem czego kolwiek napisze do Ciebie:P noo powiem Ci, że u mnie też się spisuje:)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.