wtorek, 7 lutego 2012

5. Makijaż: Viva Las Vegas.

Dziś przybywam aby się pochwalić. 
Może inaczej... już się pochwaliłam:P
Dokładniej chciałam pokazać prace jaką wysłałąm na konkurs organizowany przez beautyblender.net.pl


Zostałam doceniona przez jury:) Moja stylizacja otrzymała wyróżnienie tym samym zostałam nagrodzona różowym jajem, które miałyście okazję obejżeć w ostatniej notce:)

Więc przedstawiam kilka zdjęć, w stylizacji inspirowanej hasłem "Viva Las Vegas".
Btw. nie wiem jak Wam, ale mnie ogólnie Las Vegas kojarzy sie z kasynami i hazardem. Dlatego motywem przewodnim w mojej pracy są... karty!:)


Nie przedłużając przedstawiam modelkę Giovanne w stylizacji iście hazardowej:)):P



Wersja rysunkowa:D
















Dla przypomnienia moja nagroda:)








I jak sądzicie? Oddałam temat?




xoxo
19Shiny89




EDIT:

Bardzo proszę o głosy na koleżanke:)




http://lamode.info/konkursy/articles/karnawalowy_konkurs_mac_glosowanie.html






8 praca. Bede bardzo wdzieczna:)

2 komentarze:

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.