poniedziałek, 27 lutego 2012

6. Makijaż: Artystycznie --> Wielka Prośba!

Dawno mnie tu nie było i wracam z "małą" prośbą.

Otóż biorę udział w konkursie u Agi  >>AgowePetitki<..

Załapałam się do tej 12 (nie)szczęśliwej:P
Prezentuje tu moja prace ponieważ zdj w galerii konkursowej nie jest zbytnio korzystne:P
Więc jeżeli podoba Wam się moja praca to proszę o głos w komentarzach pod postem konkursowym:) + krótkie uzasadnienie:) Mimo, że jest Nas mało to mam nadzieję, że mogę liczyć na Wasze wsparcie:)


Wiem, że makijaż nie nadaję się na wyjście na co dzień:P i większość z Was nie pokazałaby sie w tym poza swoimi 4 kątami. Dlatego sądzę, że powinien być podział na makijaż użytkowy i artystyczny:P


Ok koniec moich żali.
Zapraszam do głosowania:P
 Oto zdjęcia:)
Wybrałam 4 najlepsze bo inaczej bym Was zanudziła:P













I jak ogólne wrażenia?
Podejrzewam, że moje wypociny nie mają co się równać z pracami innych  dziewczyn, ale wierze w siebie i w Was:)


xoxo

19Shiny89

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.