piątek, 2 marca 2012

7. Makijaż: Sleekomania - Monaco

Hejloł:)


Postanowiłam dziś zamieścić notkę dotyczący całkiem fajnej zabawy jaką rozpoczęła agnesss25.



Zasady znajdziecie >>tutaj<<.





Posiadam w swojej kolekcji jak narazie 3 paletki.
Bad Girl, Curacao i Monaco.





Dziś przedstawiam makijaż z użyciem tej ostatniej. Jest to przełom ponieważ pokazuję swoją buźkę czego nie mam w zwyczaju:D Ogólnie nie nawidze zdjęć:P
Ale cóż naszła wena, modelek pod ręką brak więć przełamałam lody:D


I od razu uprzedzam...
Nie przestraszcie sie mojej facjaty:P


A oto zdjęcia i makijaż:












Z użyciem lampy błyskowej:
















Do wykonania makijażu użyłam oczywiśćie paletki sleek Monaco:



sorki za brudną paletke:P

Oprócz tego na powiekę nałożyłam bazę Urban Decay, pod łuk brwiowy Kredkę NYX w odcieniu Milk.
Również nałożyłam kredkę jumbo pencil w odcieniu Lime na dolną powiekę aby cienie ładnie się trzymały. Kreskę wykonałam eyelinerem w żelu z Inglota nr 77.
Rzęsy wytuszowałam Loreal Milion Lashes.

Na twarzy mam podkład Rimmel Match Perfection, Puder ryżowy paese, bronzer w kremie e.l.f w odcieniu Toffee oraz róż w kremie również e.l.f w odcieniu Lilac Petal.

co sądzicie?
częściej pokazywać twarz? xD



xoxo
19Shiny89





12 komentarzy:

  1. no i pięknie kochana!! Oby częsciej! Pierwsze koty za płotyy! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas pokaże:P pewnie i częściej będę swą twarz tu ukazywać:D aczkolwiek do konk nadal zostają modelki^^ lepiej mi na kimś wychodzi:) zresztą wiesz o tym:):***

      Usuń
  2. O łał! Bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaz i czesciej pokazujj buzke bo jest bardzo ładna :)fajnie ze dolaczylas do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście w tej zabawie nie jeden raz moj fejs pojawi sie na tapecie:P Sleekomania wciąga:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. cos nie pasi?:D jak mi nie ma kto zdj robić to sama muszę:D zresztą Ty masz na fb mase słit foci wiec... mów do ręki xD

      Usuń
  5. super makijaz:) zapraszam Cie na moje pierwsze rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) a chetnie wezme udział:D

      Usuń
  6. swietny makijaz;) ja kocham cienie sleek od pierwszego wejrzenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) tez bardzo lubie te paletki:)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.