sobota, 7 kwietnia 2012

15. Makijaż: Klasycznie.

Hejka:D


Przybywam dziś z kolejną porcją makijażu. Postanowiłam zaszaleć i stworzyłam klasyczny makijaż. Akcentując oczy... oraz me nieszczęsne usta:D

Zdradzę Wam pewien sekret...

To jest jeden z pierwszych razów:P (mianowicie drugi), gdzie przyklejałam sobie sztuczne rzęsy.
Wiem, że powinnam umieć ale nigdy nie miałam takiej potrzeby bo na co dzień po kija?:P
Poza tym i tak nigdzie nie pokazywałam swojej twarzy.

Jednak  jakiś czas temu coś mi się odmieniło i postanowiłam spróbować.
O matko... takich męk to ja w życiu nie przeżywałam.
Innym naklejać potrafię. A sobie? To jakiś koszmar:D

Ale cóż praktyka czyni mistrza^^

Bez zbędnej paplaniny przechodzę do zdjęć:)

  








Tutaj wersja z zaakcentowanymi oczami:)






Zoom na oczko xD




 Gdybyście czasem kiedyś były zainteresowane listą kosmetyków jakie użyłam w makijażu dajcie znać:P







 Iiii zdjęcie bonusowe:P

Akcent na oczy i usta. Ok... to zdjęcie oglądacie na własną odpowiedzialność:P



OOooo zgrozo:D

Koszmarnie wyglądam w tej czerwieni prawda?
NIGDY więcej:P
Chyba nigdy się z czerwienia nie po lubie^^




A tak nawiasem bo to ostatni dzwonek. Życzę wszystkim Wesołych i spokojnych świąt. Abyście napełnili brzuszki, żeby mieć co później spalać i przede wszystkim duużooo odpoczynku:) Pogody ducha! Bo ta Nasza meteo jakaś kijowa:P
To chyba tyle:) Do następnej notki!:)


xoxo



10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzęski :) i wcale nie jest tak źle z tymi czerwonymi ustami ;) Choć przyznam się bez bicia, że wolę Cię w delikatniejszych odcieniach ust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah kochana jest tragicznie:P Każdy w rodzinie mi to powiedział xD

      Usuń
    2. nie przesadzaj ;) jest po prostu... wyraziście :D

      Usuń
    3. a co najgorsze... mam kilka pomadek w czerwieni:D i Na co mi to?!:P

      Usuń
    4. maluj na czerwono usta a potem jasnym błyszczykiem. Ja tak robie jak nie chce mieć mocno czerwonych ust ;)

      Usuń
    5. ja tam wole róż:P i już:D:P

      Usuń
  2. Oj ta czerwień zdecydowanie Ci nie pasuje.. podobnie jak mi z resztą.. Też fatalnie wyglądam w czerwieni na ustach..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana może inny odcień czerwieni:),ale w różu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam sie to7bmakeup, wole delikatniejsza wersje ustną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.