czwartek, 5 kwietnia 2012

14.Makijaż: Konkurs na wiosenny makijaż:)

Hejah:)

Postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie u vexgirl na makijaż wiosenny. Mogłabym iść na łatwiznę i wysłać, któryś ze swoich poprzednich makijaży ale doszłam do wniosku, że skoro inne dziewczyny się starają to dlaczego ja nie muszę? Takim oto sposobem powstało to oto "arcydzieło".

Znowu makijaż wykonałam na sobie. Chyba przekonałam się do aparatu i swojej twarzy:D

Ale do czasu aż mi zbrzydnie. W końcu ileż można na siebie patrzeć?!

Ok dosyć ględzenia.

Tak prezentuje się moja praca:) Wersja classic i hardcore z cyrkoniami:P

Która lepsza?:)












Co sądzicie? Czuć wiosnę? a Może nie trafiony make up?:)


xoxo




6 komentarzy:

  1. I słusznie, że przekonałaś się do aparatu i swojej twarzy, bo masz bardzo ładną :) Musisz częściej pokazywać :) A makijaż wyszedł Ci super :) Wersja z cyrkoniami lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za opinie:) Heh pare dysproporcji i od razu wygląda się lepiej:)

      Usuń
  2. Piękny, iście wiosenny makijaż :)
    Bardzo mnie to cieszy , że zaczęłaś prezentować makijaże na sobie. Masz do tego idealną twarz (ale chyba zaczynam się powtarzać).
    No i powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziekuję:) Idealną? Z tym bym się kłóciła:P Ale za komplement dziekuję kochana:**

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.