czwartek, 19 kwietnia 2012

Pierwsze Polskie Mistrzostwa Makijażowe YouTube 2012 - "ILUZJE"

Hejah:)

Postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie zorganizowanym przez Zmalowaną ,Grzee i Cleo80.

Temat to "ILUZJE"
Na początku miałam mały problem bo nie wiedziałam co chce zrobic:D

Później miałam tyle pomysłów, że z kolei nie mogłam się zdecydować co wybrać. Więc... ostatecznie zainspirowałam się... gazetami.

Iluzja (złudzenie optyczne). Ogólnym zamysłem moim było to aby postać zlewała się z tłem. Najłatwiej było by postawić osobę wymalowana na biało na białym tle:P Jednak ja postanowiłam utrudnić sobie życie:)

Tło jak i strój modelki w całości są wykonane z gazet:)


Moja interpretacja tematu:




Tak prezentuje się makijaż:




A tak cała stylizacja:








Jak myślicie? Wbiłam się w temat?:)

xoxo


30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ciesze się, że przypadłą do gustu:)

      Usuń
  2. oczywiście jak zwykle zabrakło mi słów kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. super. Gratuluję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masakra jaki swietny pomysl, kobieto to jest rewelacyjne, wielki szacun :) BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj dziękuje za takie słowa uznania:) To bardzo podbudowuje:P Buziaki!:**

      Usuń
  5. wow!!masz pomysły!!makijaz i stylizacja boooskie!!napewno zgarniesz nagrode

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh dziekuje:** co do nagrody:) to kwestia gustu jury nie moja:P dzieki za miłe słowa:)

      Usuń
  6. Wspaniały makijaż ! ;) Masz talent. Na pewno będziesz mieć pierwsze miejsce ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie pozamiatane?! Twoja stylizacja jest kompletna od A do Z! Ja niestety mogę bazować tylko na swojej twarzy, bo nie ma mi kto robić zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pozamiatane:) może i jest kompletna ale co z tego jak wsyzscy mnie "linczuja" za to, że jestem "profesjonalistką" -.-, którą nie jestem:D poprostu lubię malować dziewczyny bardziej niż siebie:) to koleżanki użyczają mi twarzy:) a foto? mąż się pasjonuje to korzystam:D

      Usuń
    2. Wygląda bardzo pro, ale to dobrze :) Ważne, żeby robić to, co się kocha! Moje koleżanki są pruderyjne i nie pozwalają sobie robić udziwnionych makijaży, a tym bardziej zdjęć, które mogłabym zamieścić w sieci. Toteż wszystko maluję na sobie i w sumie nawet lepiej, hehe :)

      Zazdroszczę męża pasjonata! Ja chyba też muszę rozejrzeć się za fotografem, hehe :P

      Usuń
    3. heh no wygląda jak wygląda:D no to ja mam koleżanki które same garną się pod moje pędzle i aparat męża:D hehe no musisz się rozejrzeć. To dość duży komfort^^

      Usuń
  8. no nieeeeeeeeeeeeeeeeee... aleś dojebała !!! :D To jest genialne !! W ogóle jesteś tak pomysłowa, że aż brak mi słów !!! Świetna praca , kawał dobrej roboty !!;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ołł... dzięki! Bardzo mi miło:D:**

      Usuń
  9. Genialny pomysł z tymi gazetami:) Interesująco to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kapitalnie ! zycze powodzenia! brawo za tyle wlozonego wkladu pracy i pomyslu:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, perfekcyjnie, swietny pomysł i wykonanie. wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zajebista prezentacja !!!! wyjebana w kosmos że się brzydko wyrażę- jestem pod wrażeniem kreatywności !!! rewela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh dosadnie powiedziane:) Każdy tego typu komentarz jest dla mnie siłą napędową i mam ochotę tworzyć i tworzyć i tworzyć:)Buziaki!:**

      Usuń
  13. Kochana, głupio mi się przyznać ale dopiero teraz zobaczyłam filmik przygotowany przez Ciebie, bo zobaczyłam zdjęcia stwierdziłam, że mega wypas i jakoś pominełam filmik... a teraz sama przygotowalam i tak cos mnie naszło jak już wszystko było przesłane na YT i maila, żeby zobaczyc twoja prezentacje i... dodałam taką samą piosenke ;( mam nadzieję, że mi wybaczysz bo nawet nie myślałam, że jest jakoś specjalnie znana czy cos....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.