niedziela, 1 kwietnia 2012

TAG: Bez czego nie zasnę - czyli co trzymam obok łóżka



Hejah:)


Zostałam oTAGowana przez jedną dobrą duszyczkę:)

Tag:   Bez czego nie zasnę - czyli co trzymam obok łóżka








ZASADY:

1. Napisz kto Cię otagował i opublikuj zasady zabawy.
2. Wymień rzeczy, które zawsze znajdują się obok Twojego łóżka, np na nocnej szafce. Jeśli chcesz, możesz także zamieścić zdjęcia.
3. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

Tak więc obok mojego łóżka zawsze znajduje się:



- telefon: zawsze, pełni rolę budzika dlatego musi tam leżeć:)







- piloty:  telewizor i dekoder. Co wieczór oglądam tv. Najlepiej mi się wtedy usypia:)




- woda: butelka nałęczowianki to podstawa. W ostateczności inny napój. Cokolwiek na wypadek suszy nocnej^^




- słuchawki: na zmianę z tv. Kilka razy usnęłam ze słuchawkami na uszach:) Muzyka mnie uspokaja:P




Do zabawy zapraszam:


 storczyk82
 Daria
Agnieszka M.
Mili
k-rocka


... i reszte osob, które chcą wziąć udział w tym Tag-u:)


xoxo



2 komentarze:

  1. Zasnęłaś z słuchawkami? Nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też czasem usypiam ze słuchawkami, aczkolwiek raczej mam te małe :D !!!
    ojj tak. pilot i telefon to niezbędniki :D .. a książka jest NAJważniejsza :DDDD <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.