czwartek, 3 maja 2012

16. Makijaz: Zielono mi... Wróżka:D

Cześć!:)

Zaniedbałam co nie co bloga... albo brak czasu, albo lenistwo wzięło górę:D Wiem, jestem okropna:)

Dziś przybywam z kolejną pracą konkursową. Ostatnio miałam mały problem co zmalować.
Chciałam wziąć udział w konkursie organizowanym przez Grzee. Temat to: Magia
Niby banalny... ale ja miałam nie lada problem z określeniem czego sama chce. Wiedziałam napewno, że moją inspiracją bedzie elf, skrzat czy inne magiczne stworzenie:D  I teraz problem... co namalować. Modelka i fotograf, którym notabene jest mój mąż (tak wiele razy słyszę zarzuty, że wszystko jest pro... mnie to pochlebia ale czy dyskwalifikuje na wejściu?) spisali się na medal. Btw żadna ze mnie profesjonalistka. Wystarczy pomysł i poświęcenie troszkę czasu na wykonanie... to tak nawiązując do mojej poprzedniej pracy:P Więc... miał być elf ale chyba nie wyszło. Bardziej określiłabym to jako leśna wróżka. Postanowiłam iść na żywioł i malować. Kreska tu i tam, "troszkę" cienia i wyszło coś takiego:








i więcej zdjęć... z mego cuudownego ogrodu xD





























Mały bonusik:D


Z "przeszkadzajkami". 2 pociechy z 4ech:D





Btw zapraszam do polubienia na fb strony Mojego zdolnego Fotografa:*

Łukasz Bryła Fotografia

Dodałam sporo zdjęć abyście miały przedstawiony obraz z każdej strony:))

co sądzicie? tylko szczerze:))


xoxo


6 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż i foty. Powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. cód, miód i orzeszki !!!!!!!!1 przepiękna sesja zdjęciowa, piekny precyzyjny makijaż, piekna modelka i słodkie pieski :)
    Ciekawa jestem kto wygra ten konkurs ale 3mam kciuki za Ciebie :) zapraszam do mnie......i dodaje do obserwowanych oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za tak miłe słowa. Słońce ja u Ciebie często goszczę tylko nigdy nie moge zebrać się do komentowania:D Nawet dziś czytałam wpis dot Avonu:P

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.