sobota, 26 maja 2012

17. Makijaż: Fiolety

Hejah:)




Nigdzie nie publikowałam tej pracy dlatego postanowiłam, że ujrzy światło dzienne właśnie tutaj:P
Nie wiem dlaczego moje prace są bardziej ochoczo przez Was przyjmowane niż recenzje:)


Nie wiem również czy się cieszyć czy płakać:P


Ogólnie jest to big Day ponieważ założyłam swoją stronę na facebooku.




Tak więc... bez zbędnego gadania...




ZAPRASZAM DO POLUBIENIA!!:P




!!!Make Up Art!!!



Ogólnie rzecz biorąc bedę miała dla Was niespodzianke. Możecie się spodziewać za jakiś czas małego rozdanka i konkursiku. Ale o tymmm dowiecie się we właściwym czasie:P




A i jeszcze chciałam zapytać bardziej osób z Krakowa i okolic. Czy, któraś dziewczyna wzięłaby udział w konkursie gdzie nagrodą była by sesja zdjęciowa studio bądź plener?:))




Powracając...
Tak więc prezentuję tu wspomnianą wcześniej pracę. Modelke już znacie jest To niezawodna Asia!!:)



















I jak się podoba?  Czy moje perełki będą chętne na rozdanie?:D


Przepraszam, że tak chaotycznie ale ostatnio jestem zakręcona jak słoik ogórków kiszonych xD




xoxo












EDIT:

Na dniach zostanie rozstrzygnięty konkursik w którym brałam udział.

Mistrzostwa makijażu Youtube:)

Jeżeli jesteście zainteresowane to podsumowanie wszystkich prac można obejżeć u Zmalowanej:




Zachęcam do polubienia mojej pracy:))







Buziaki!!:***

2 komentarze:

  1. gwiazdki <3

    i ostatnie zdjęcie mega-pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj.. uwielbiam te dziewczyne! Rozdanie- tak.. i nawet wiem co i jak :D Jako jedyna poza Tobą jestem wtajemniczona! :)

    Konkurs- moje nagrody czekają! Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.