środa, 9 maja 2012

Prośba!!

Moje kochane słońca...

Taka straaaszzzna prośba do Was.

Bardzo proszę o oddanie na mnie głosu w konkursie na makijaż wiosenny.

Mega zaskoczenie, gdyż okazało się, że dostałam się do półfinału:) Jestem jedną z 3 kandydatek do 1 miejsca.


Dlatego proszę o wsparcie.

Głosy możecie oddawać pod TYM linkiem.

Moja praca (notabene mój ryjek) znajdują się na 2 pozycji. Głosując wpisujecie 2 albo B. No chyba, że mój makijaż nie przypadł Wam do gustu... to wtedy oddajcie głos na Waszym zdaniem najlepszy makijaż:)


Mam nadzieję, że moge na Was liczyc:)


xoxo




8 komentarzy:

  1. a ja wlasnie dzisiaj na Ciebie zaglosowalam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo mnie to cieszy:))

      Usuń
  2. Zagłosowane :) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, że możesz liczyć;)))))

    +obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za późno do ciebie zajrzałam bo bym zagłosował z miła chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej dzieki nic nie szkodzi:D będą kolejne:D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.