środa, 6 czerwca 2012

18. Makijaż inspirowany Grzee: Orange Juice:)

Hej:)


Wreszcie powoli zaczynam sie ogarniać:)

Zapewne większość z Was widziała makijaż jaki prezentowała Karolina na swoim blogu oraz fanpage:)

Zwany wdzięcznie  "Orange Juice":D

Postanowiłam go odtworzyć. Osobiście z efektu jestem zadowolona ale wolałabym abyście same oceniły:)

Z góry przepraszam za moją durną minę:D

Tak prezentuje się sok pomarańczowy w moim wydaniu:)



Za zgodą Karoliny umieszczam jej dzieło:)


Niestety moje przejścia nie są tak płynne jak jej ale to kwestia czasu:D




Usta zrobiłam pomarańczowe ale doszłam do wniosku, że paskudnie wyglądam i tuż przez zrobieniem zdjęć starłam kredkę:D Noo i zapomniałam o białej kredce na linii wodnej... ale... to tylko kilka niedociągnięć:D

Tak, tak makijaż perfidnie odwzorowany:D Starałam się^^ heh może kiedyś dorównam Karolinie:) No cóż człowiek ciągle się uczy:) Mam jeszcze w zanadrzu inne połączenia kolorystyczne ale to może innym razem;P



Co sądzicie?:)

P.S oczywiście nadal zachęcam do polubienia mojej str na facebooku:

MAKE UP ART



xoxo



6 komentarzy:

  1. suuuuper :D bardzo mi się podoba, ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko dzięki Twojemu pomysłowi:D Teraz w kółko się tak maluje do pracy zmieniając jedynie kolory na dolnej powiece:))

      Usuń
  2. Strasznie mi się podoba ;) Do twarzy Ci ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.