sobota, 16 czerwca 2012

20. Współpraca & Zapowiedź konkursu

Dzień Dobry:)!!


Przybywam dziś aby sie podzielić z Wami ekscytującą nowinką:) Otóż nawiązałam w ostatnim czasie  współpracę z marką Apart Natural. Zaproponowano mi przetestowanie nowej linii kosmetyków z prebiotykami, polecanych do pielęgnacji w szczególności skóry wrażliwej i wymagającej - preBIOtic z naturalnymi, podwójnymi ekstraktami w każdym rodzaju: alg i goji, jedwabiu i noni oraz oliwki i buriti.


Jeśli chodzi o produkty tej marki too kilka razy skusiłam się  i przede wszystkim płyny do kąpieli często gościły w mojej łazience. Tak więc sama marka nie jest mi obca ale produktów z serii preBIOtic nie stosowałam tak więc jestem podwójnie zaskoczona i happy:)

Zresztą same zobaczcie co dostałam:)

Ogólnie rzecz biorąc gdy zobaczyłam rozmiary dwóch paczek oniemiałam. 





 Zapachy jakie otrzymałam to:
 - algi i goja
  -  jedwab i noni
  - oliwka i buriti.


Nie będę się rozpisywać jeśli chodzi o działania. Dopiero po pewnym czasie zrobię recenzję:)
Ogólnie wszystkie informacje jak i skład produktów zawarty jest na stronie producenta. Tak więc zachęcam do odwiedzenia:)


Płyn do kąpieli.
Pojemnosć: 750 ml

TUTAJ co nie co o płynach do kąpieli:)



Mydło w płynie
Pojemność: 400 ml

 TUTAJ co nie co o mydłach:)



Zapas mydła
Pojemność: 400 ml



 Żel pod prysznic
Pojemność: 400 ml

TUTAJ co nie co o żelach pod prysznic:)




Oprócz tego jako przemiły i jak najbardziej trafiony gift otrzymałam  kuferek na biżuterie:)




I na sam koniec niespodzianka. Oprócz tego co widziałyście dostałam coś również dla Was:)
Tak więc zaglądajcie częściej ponieważ już niebawem  pojawi się notka z rozdaniem.
Czy któraś duszyczka chciałaby przetestować ze mną kosmetyki tej marki? Jeżeli tak bądźcie czujne;)








xoxo



2 komentarze:

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.