poniedziałek, 18 czerwca 2012

21. Makijaż Euro + onet:D

Hejloł:)


Dziś przybywam z makijażem... hmm niecodziennym. Żadko, która z Nas robi sobie makijaż w barwach biało czerwonych. Czas Euro to popis nietuzinkowych stylizacji i makijaży. W ten czas nikt nie patrzył się na Ciebie jak na wariatkę gdy miałaś na twarzy białoczerwoną flagę. NIestety Nasz czas dobiegł końca...

Mimo ,że Euro dla Nas się skończyło to postanowiłam opublikować tu swoją propozycję. Stylizacja powstała dzień przed decydującym starciem Polaków.

Chciałabym poznać Wasze zdanie:)

Czy odważyłybyścię się pokazać w takim wydaniu?








reszta zdjęć pojawi się w kolejnej notce:)



A druga wiadomośc...


Moja stylizacja do mistrzostw makijażowych na Yt pojawiła się na głównej stronie ONET.pl

wrzucam screena:)





niesamowite wyróżnienie:)

xoxo



12 komentarzy:

  1. aaa Cię Onet wypatrzył ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się niestety niezbyt podoba, zbyt przesadzony, wolę subtelniejsze makijaże na euro, które skojarzą mi się już na pierwszy rzut oka z mistrzostwami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby każdemu podobało się to samo świat byłby nudny:) dzięki za opinie:)

      Usuń
  3. Na onecie... super:)
    odważyłabym się na mecz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. odważyłabym się :) bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to twoje ja widzialam ją u zmalowanej na FP. A ja ten twpj makijaż to widzę na halloween jako niegrzecznego diabełka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż ładny i dopracowany, mimo to nie w moim stylu :)

    Gratuluję wyróżnienia na onecie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.