niedziela, 8 lipca 2012

22. Tropical citrus:)

Hejah dziewczynki!:)

Jak tam mijają wakację? Odpoczywacie coś?
Mnie niestety nie jest to dane. Przepraszam, że tak zaniedbuje bloga... wstyd się przyznać ale lenistwo wzięło górę.

W przerwie między pracą a lenistwem:P zmalowałam taki ot makijaż inspirowany tropikalnymi owocami, a dokładniej:



Wg mnie nie jest to jakiś mega dramatyczny look:P

W sumie poszłam tak wymalowana do pracy i spotkałam się z pozytywnym przyjęciem również, ze strony klientów. Komplementy na temat makijazu padały (o dziwo) gł z ust mężczyzn dlatego myślę, że aż tak tragicznie nie było:P

Ale... ocene pozostawiam Wam.


Tak prezentuje się makijażyk:)








Oprócz tego bardzo prosiłabym, jeżeli oczywiście moja praca przypadła Wam do gustu o głos:


Tropical Citrus*




* Można zalogować się za pośrednictwem Facebooka:)





PS. PRZYPOMINAM O ROZDANIU!:)







xoxo



2 komentarze:

  1. jejuuu jaki cudny makijaż taki egzotyczny. Jakiego eyelinera uzywasz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:)gel eyeliner Inglot#77:)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.