piątek, 17 sierpnia 2012

Baza, bazie (nie)równa?... - recenzja + konkurs

Cześć Wam!:)

Dziś na tapecie bazy. Mam ich w swoim zbiorze kilka:)
Postanowiłam każdej bazie poświęcić jedną notkę. I na samym końcu zrobić takie zbiorcze podsumowanie. Postaram się aby notki były jedna po drugiej:)
Nie chcę zrobić mega tasiemca:D

Ale...

Na samym początku chciałabym Was zachęcić do wzięcia udziału w konkursie pt.
"Metamorfoza"

(Nie)stety konkurs odbywa się na facebooku:) Ale w dzisiejszych czasach mało kto go nie ma:))

Warunki i Nagrody...



 
 


Zapraszam gorąco do wzięcia udziału w zabawie!:)


A wracając do porównania:)
 


Zaczniemy od jednej z tańszych i wcale nie najgorszej!:)


Na pierwszy ogień:

Hean, Stay On, Eyeshadow Base

 Utrwalająca i wygładzająca baza pod cienie prasowane i sypkie. Wzmacnia intensywność koloru, utrwala cienie i ułatwia ich aplikację. Nie pozostawia tłustego filmu.

Skład: C11-13 Isoparaffin, Talc (and) Triethoxycapryly lsilane, Ozokerite, VP/Hexadecene Copolymer, Mica, Polyethylene, Phenoxyethanol (and) Methyl paraben (and) Ethylparaben (and) Butylparaben (and) Propylparaben (and) Isobutylparaben, Isopropyl Mirystate, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Isohexadecane, VP/Eicosene Copolymer, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil (and) Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil (and) Tocopheryl Acetate (and) Ascorbyl Palmitate (and) Linoleic Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Geraniol, [+/- Synthetic Fluorphlogopite, CI 77891, CI 45430:1, CI 77007, CI 77742] (17.05.2011)


Cena: 10,49zł /14g

(inf. zaczerpnięta z wizaż.pl)

 

 

 Postanowiłam podzielić sobie swoją opinie na takie podpunkty:

Zapach: intensywny, ale tylko na początku. Po aplikacji całkowicie się ulatnia

Konsystencja: kremowa, bardzo ładnie się rozprowadza nie tworzy żadnych grudek.

 

Kolor: w opakowaniu pudrowo różowa. Po rozprowadzeniu na powiece staje się bezbarwna. Nie zawiera żadnych drobinek.Nie ujednolica koloru powieki.


Utrwalenie:  Bez zarzutu. Cienie nie zbierają się w załamaniu powieki. Nic sie nie roluje tym bardziej nie ściera. Co najważniejsze podbija kolor cieni. Dzięki czemu stają się intensywniejsze.

Opakowanie: Plus za to, że otwór słoiczka jest dosyć spory dzięki czemu możemy całkowicie opróżnić opakowanie. Niestety osoby z długimi paznokciami będą musiały z najść sposób na nią. Ponieważ przy nabieraniu produktu na opuszek większość znajdzie się za paznokciem.




 

Cena: 11.99 zł  

Nie mam żadnych zastrzeżeń do tej bazy, dla mnie to kosmetyk idealny. Nie zasycha w opakowaniu. Nie wywołuje żadnych podrażnień. Zdarzało się, że makijaż przetrwał nawet crash testy w rodzaju kąpieli w basenie. Cienie trzymają się cały dzień, podbija ładnie kolor, przyjemnie się z nią współpracuje i nie sprawia problemów przy nakładaniu. Jedyny minus to ciężka dostępność, ale akurat mam to szczęście, że w Krakowie łatwo ją dostać. Jak coś zostaje internet. Bardzo wydajny produkt za niską cenę, do tego polskiej firmy.

Moja ocena:

10/10

 

A Wy co sądzicie o tej bazie? Stosowałyście? Polecacie? A może nie sprawdziła się u Was?

Dajcie znać:)

 

xoxo 



  

4 komentarze:

  1. powodzenia wszystkim w konkursie :)
    ja lubię tą baze z Hean :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może sama się skusisz na udział?:)

      Usuń
  2. Nie miałam tej bazy jakoś mało higieniczne wydają mi się być bazy w słoiczku,ale skoro jest warta to może warto zaryzykować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam baze z Bell, tez jest w porzadku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.