czwartek, 2 sierpnia 2012

WYNIKI ROZDANIA!!

Hejloł:) 


Dziś tak szybciutko. Wybaczcie, że dopiero teraz ale ostatnio miałam ciężkie dni w pracy:)


Więc...


Wyniki rozdania.


Na wstępie chciałabym podziękować wszystkim osobą, które wzięły udział:)
Nie było Was zbyt wiele ale to zawsze ktoś:)


Jak wiadomo do rozdania miałam 5 zestawów.


Nie przedłużając....


Osoby przedstawiam w kolejności w jakiej zostały wylosowane:)














Gratulacje dziewczyny!:) Bardzo proszę o email z danymi do wysyłki. Postaram się jak najszybciej nadać paczuszki:)  A teraz uciekam tworzyć post dotyczący kursu wizażu i stylizacji jaki ukończyłam;)

Może on będzie cieszyć się większym zainteresowaniem:)










P.S na dniach spodziewajcie się kolejnego konkursu. Nagrody bd bardzo fajne obiecuje:)
Tym razem mam nadzieję, że więcej zgłosi się osób:)




xoxo



8 komentarzy:

  1. Wow! Wygrałam, cieszę się bardzo :) !!! Dziękuję :*
    Kochana a na jaki mail wysłać dane ?

    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i z tego wszystkiego nie podałam:P

      ina-89@wp.pl

      Usuń
  2. ooo Ale fajnie :)
    dziękuję serdecznie i zaraz wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam:) i gratuluje jeszcze raz:))

      Usuń
  3. o rany, udało się :D:D mail już do Ciebie pomknął :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Kochana, kiedy dasz radę wysłać nagrody ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.