niedziela, 25 listopada 2012

Powrót! Chwalipięta...:))

Witajcie...

Przepraszam, przepraszam, przepraszam...

Pewnie i tak większość z Was nawet nie zauważyła tak długiej mojej nie obecności.
Powód?... Jest ich kilka więc nie ma sensu rozpisywać się:)

Wracam z nowymi pomysłami na makijaż, z dawką pozytywnej i świeżej energii:))!!!

Ogólnie rzecz biorąc już troszkę ochłonęłam ale po tak dłuugiej nieobecności postanowiłam wziąć udział w konkursie:)

Organizator konkursu: Black- Lashes.
Konkurs odbywał się na facebooku. Oczywiście wysłałam swoje zgłoszenie przed samiutkim końcem... Gdy zobaczyłam ilość nadesłanych prac, doszłam do wniosku, że i tak nic z tego nie będzie:)
Jakie było moje zdziwienie gdzie okazało się, że ja oraz 12 innych dziewcząt przeszłyśmy do 2 etapu:P

No i później się zaczęło... walka o lajki... To czego nienawidzę... i gdzie tu zdrowa rywalizacja? Liczył się przecież makijaż a nie ilość znajomych:)

Przedstawie Wam może swoją prace:P
Konkurs organizowany był z okazji halloween:)

Zdjęcie, które wysłałam:




Inne kadry:













 Kiedy nadszedł dzień ogłoszenia wyników nawet nie przywiązywałam do tego większej wagi.
Dopiero później zostałam oznaczona w komenatrzach. I co się okazało?

Jury przyznało mi nagrodę główną:))

Byłam taaka happy i wogóle nie dowierzałam, że po takim czasie nieobecności od razu wyróżnienie:))

Tak więc nie pozostaje mi nic innego jak wybrać się na kolejny kurs a następnie zaprosić Was na zabiegi przedłużania rzęs:D






Nagroda w konkursie:


Wiem, że nie powinnam sie chwalić bo to nie ładnie:))


Ale mam nadzieję, że mi wybaczycie i będziecie ze mną.

Na dziś to tyle... Postaram się regularnie coś publikować:) Kiedyś w końcu musze wyrobić sobie taki odruch:D Mam kilka ciekawych produktów do zrecenzowania iii kilka prac do pokazania także nie opuszczajcie mnie!:P



xoxo


4 komentarze:

  1. Witaj,
    Zostałaś nominowana do Liebster Award zapraszam na ctpdg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż..bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo hehe :) to Ty mnie pokonałaś! :D
    Nie no .. fantastycznie Ci to wyszło!:)
    Ja zajęłam miejsce II :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość.Bardzo proszę o nie pozostawianie linków do swojego bloga pod moimi postami,mój blog to nie miejsce na reklamę.